ჩემ შესახებ

კლასის საათების წლიური გეგმები

 

სკოლა ,,აკადემოსი“

დოკუმენტის ტიპი: კლასის საათის გაკვეთილების გეგმები

წლის განმავლობაში ჩასატარებელი გაკვეთილების რაოდენობა: 11

თითო კლასის საათის ხანგრძლივობა: 45 წთ.

კლასი: XI

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

2021-2022 სასწავლო წელი

სადამრიგებლოს პრინციპები და წლიური კლასის საათის გეგმების სრულყოფილი დოკუმენტის სანახავად დააჭირეთ სმაილს 😊



---------------------------------------- 
 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N1

ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი

კლასის საათის თემა: მავნე ჩვევები

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: https://mkurnali.ge/medicinis-siakhleniii/3398-mavne-chvevebi.html

                        https://www.youtube.com/watch?v=vg71s0MgMZw

 



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 1: მავნე ჩვევები

მოსწავლეები ეცნობიან მავნე ჩვევებს და განიხილავენ მათ უარყოფით გავლენას საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე, მათი ცხოვრების წესზე.

მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ და ჩამოთვალონ ის მავნე ჩვევები, რომლებსაც უარყოფითი გავლენის მოხდენა შეუძლიათ ადამიანებზე და საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე. უნდა ისაუბრონ მათი გადაჭრის გზებზე და დააფიქსირონ მათი ხედვები.

ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები

ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

                    



 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N2

ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი

კლასის საათის თემა: ქსენოფობია, ჰომოფობია. ტოლერანტობა.

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=ArNrrmprUZ0



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 2. ქსენოფობია, ჰომოფობია. ტოლერანტობა.

·       მოსწავლეებმა უნდა წარმოადგინონ მათი ხედვები მოცემულ საკითხებთან დაკავშირებით.

·        გაიხსენონ მათ ირგვლივ მსგავსი მაგალითები.

·       აღნიშნონ თუ რა გავლენას ახდენს მსგავსი მიდგომები საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე

·       რაში ხედავენ გამოსავალს.

მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად.

მოიყვანონ პირადი მაგალითები.

ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები

ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 


სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N3

ჩატარების პერიოდი: ნოემბერი

კლასის საათის თემა: სტერეოტიპები და საზოგადოება

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=Ulh0DnFUGsk

                       http://webgeorgia.ge/blog/10stereotipi-romlebic-bednierebas-gvparavs/

გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 3. სტერეოტიპები და საზოგადოება

·       სტერეოტიპების ტიპებია და სახეების განხილვა.

·       სტერეოტიპული

აზროვნების გავლენის განსაზღვრა საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე.

·       მათთან ბრძოლის გზების განსაზღვრა/განხილვა.

 

მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად.

მოიყვანონ პირადი მაგალითები.

ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები

ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N4

ჩატარების პერიოდი: დეკემბერი

კლასის საათის თემა: გენდერული თანასწორობა და საქართველო

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=tnfporM23D8

                       https://www.youtube.com/watch?v=gGfK42RmMPI



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 4.

გენდერული თანასწორობა და საქართველო.

 

·       გენდერული თანასწორობის ცნების გააზრება.

·       ქართულ რეალობაში არსებული სტერეოტიპული მიდგომების განხილვა.

·       მოცემულ საკითხთან მიმართებაში მოსწავლეთა შეხედულებებისა და დასკვნების გამოკვეთა.

 

აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება.

ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები

ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 



სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N5

ჩატარების პერიოდი: იანვარი

კლასის საათის თემა: ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: ადამიანური



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 5.

ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა.

·       მეგობრობის ცნების გააზრება.

·       ქალისა და მამაკაცის მეგობრობის ნათელი და ცნობილი მაგალითების მოყვანა.

·       პირადი მაგალითების მოყვანა.

 

აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება.

ადამინანური რესურსი.

საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N6

ჩატარების პერიოდი: თებერვალი

კლასის საათის თემა: ძალადობა.მისი სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა.

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=7UeURLI_j-k



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 6.

ძალადობა.მისი სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა.

·       ძალადობის

·       ტიპების გაცნობა/გააზრება.

·       ყველაზე გავრცელებული ძალადობის სახეების განხილვა.

·       პირადი მაგალითების მოყვანა.

·       პრობლემის მოგვარების გზების დასახვა.

აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება.

ადამინანური რესურსი. ვიდეო.

ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N7

ჩატარების პერიოდი:მარტი

კლასის საათის თემა: თაობათა შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები.

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 

 რესურსები: http://mastsavlebeli.ge/?p=4532

                       https://www.youtube.com/watch?v=5pj5aId3vJk



 

გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 7.

თაობათა შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები.

·       თაობათა შორი ბრძოლის ცნობილი მაგალითების განხილბა(მამათა და შვილთა ბრძოლა)

·       თაბათა შორის ბრძოლის ფორმების გაცნობა.

·       პირადი მაგალითების მოყვანა.

აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება.

ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები

ვიდეო ჩვენება.

დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N8

ჩატარების პერიოდი: მარტი

კლასის საათის თემა: საფრთხეები ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ.  როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ?

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 

 რესურსები: ადამიანური რესურსი

 



გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 8.

საფრთხეები ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ.  როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ?

·       ურთიერთობებში

არსებული საფრთხეების განხილვა.

·       იმის განხილვა, თუ რა უქმნის საფრთხეს ურთიერთობებს და როგორ ავირიდოთ თავიდან მსგავსი შემთხვევები.

მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა.

ადამიანური

რესურსი

ვიდეო ჩვენება.

დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N9

ჩატარების პერიოდი: აპრილი

კლასის საათის თემა: ნაადრევი ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი. საფრთხეები.

ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ?

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 

 რესურსები:   https://www.youtube.com/watch?v=EduwOoha2tY



                       https://studinfo.ge/2014/12/29/%E1%83%A5%E1%83%9D%E1%83%A0%E1%83%AC%E1%83%98%E1%83%9C%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%90-%E1%83%90%E1%83%93%E1%83%A0%E1%83%94%E1%83%A3%E1%83%9A-%E1%83%90%E1%83%A1%E1%83%90%E1%83%99%E1%83%A8%E1%83%98/

გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 9.

სანაადრევი ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი. საფრთხეები.

ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ?

 

·       ნაადრევი ქორწინების უარყოფითი მხარეების განხილვა.

·       ქართულ რეალობაში არსებული წარმოდგენების განხილვა მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით

(სტერეოტიპები)

·       შესაბამისი მაგალითების მოყვანა და ცნობიერების ამაღლების მიზნით შესაბამისი გზების დასახვა.

მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა.

ადამიანური

რესურსი

ვიდეო ჩვენება.

დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N10

ჩატარების პერიოდი: აპრილი

კლასის საათის თემა: დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება.

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 

 რესურსები: ადამიანური რესურსი



 

გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 10.

დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება.

·       გამოხატვის

თავისუფლების ცნების გააზრება თითოეული მოსწავლის გამოკითხვის საფუძველზე.

·       კითხვაზე, თუ რა ასაკში და რა ფორმით ვლინდება ხოლმე სწრაფვა გამოხატვის თავისუფლებისკენ, პასუხების ძიება.

·       პირადი მაგალითების მოყვანა.

აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება.

ადამიანური რესურსი

დისკუსია/დებატები

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

 

 

 

 

 

 

სკოლა: აკადემოსი

კლასი:XI

კლასის საათის შეხვედრა: N11

ჩატარების პერიოდი: მაისი

კლასის საათის თემა: სასწავლო წლის შეფასება

მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა

 

 რესურსები: ადამიანური რესურსი



 

გაკვეთილის  თემა

სწავლის  მიზნები 

მოსწავლის  ამოცანა 

რესურსები

მეთოდები

გაკვეთილი 8.

სასწავლო წლის შეფასება.

·       წლის განმავლობაში ჩატარებული კლასის საატების შეჯამება.

·       აკადემიური მიღწევების შეგფასება და SWOT ანალიზი.

 

მოსწავლეთა მიერ მათი საქმიანობის შეფასება და შედეგების საფუძველზე ახალი სასწავლო წლისთვის  შესაბამისი ინტერვენციების დაგეგმვა.

ადამიანური

რესურსი

დისკუსია

.საერთო საკლასო განხილვა.

 

 

No comments:

Post a Comment