სკოლა
,,აკადემოსი“
დოკუმენტის
ტიპი: კლასის საათის გაკვეთილების გეგმები
წლის
განმავლობაში ჩასატარებელი გაკვეთილების რაოდენობა: 11
თითო
კლასის საათის ხანგრძლივობა: 45 წთ.
კლასი:
XI
მასწავლებელი:
ბიჭიკო ოჩიგავა
2021-2022 სასწავლო წელი
სადამრიგებლოს პრინციპები და წლიური კლასის საათის გეგმების სრულყოფილი დოკუმენტის სანახავად დააჭირეთ სმაილს 😊
----------------------------------------
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N1
ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი
კლასის საათის თემა: მავნე ჩვევები
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://mkurnali.ge/medicinis-siakhleniii/3398-mavne-chvevebi.html
https://www.youtube.com/watch?v=vg71s0MgMZw
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 1: მავნე ჩვევები |
მოსწავლეები ეცნობიან მავნე ჩვევებს და
განიხილავენ მათ უარყოფით გავლენას საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე, მათი ცხოვრების წესზე. |
მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ და
ჩამოთვალონ ის მავნე ჩვევები, რომლებსაც უარყოფითი გავლენის მოხდენა შეუძლიათ ადამიანებზე
და საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე. უნდა ისაუბრონ მათი გადაჭრის გზებზე და დააფიქსირონ
მათი ხედვები. |
ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა.
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N2
ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი
კლასის საათის თემა: ქსენოფობია,
ჰომოფობია. ტოლერანტობა.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=ArNrrmprUZ0
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 2. ქსენოფობია,
ჰომოფობია. ტოლერანტობა. |
·
მოსწავლეებმა უნდა წარმოადგინონ
მათი ხედვები მოცემულ საკითხებთან დაკავშირებით. ·
გაიხსენონ მათ ირგვლივ მსგავსი მაგალითები. ·
აღნიშნონ თუ რა გავლენას ახდენს
მსგავსი მიდგომები საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე ·
რაში ხედავენ გამოსავალს. |
მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა
უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად. მოიყვანონ პირადი მაგალითები. |
ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N3
ჩატარების პერიოდი: ნოემბერი
კლასის საათის თემა: სტერეოტიპები
და საზოგადოება
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=Ulh0DnFUGsk
http://webgeorgia.ge/blog/10stereotipi-romlebic-bednierebas-gvparavs/
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 3. სტერეოტიპები და საზოგადოება |
·
სტერეოტიპების ტიპებია და სახეების
განხილვა. ·
სტერეოტიპული აზროვნების გავლენის განსაზღვრა
საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე. ·
მათთან ბრძოლის გზების განსაზღვრა/განხილვა. |
მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა
უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად. მოიყვანონ პირადი მაგალითები. |
ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა.
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N4
ჩატარების პერიოდი: დეკემბერი
კლასის საათის თემა: გენდერული
თანასწორობა და საქართველო
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=tnfporM23D8
https://www.youtube.com/watch?v=gGfK42RmMPI
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 4. გენდერული თანასწორობა და საქართველო. |
·
გენდერული თანასწორობის ცნების გააზრება. ·
ქართულ რეალობაში არსებული სტერეოტიპული
მიდგომების განხილვა. ·
მოცემულ საკითხთან მიმართებაში მოსწავლეთა
შეხედულებებისა და დასკვნების გამოკვეთა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა.
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N5
ჩატარების პერიოდი: იანვარი
კლასის საათის თემა: ქალ-ვაჟს
შორის მეგობრობა
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
ადამიანური
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი
5. ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა. |
·
მეგობრობის ცნების გააზრება. ·
ქალისა და მამაკაცის მეგობრობის
ნათელი და ცნობილი მაგალითების მოყვანა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ადამინანური რესურსი. |
საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N6
ჩატარების პერიოდი: თებერვალი
კლასის საათის თემა: ძალადობა.მისი
სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=7UeURLI_j-k
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი
6. ძალადობა.მისი სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა. |
·
ძალადობის ·
ტიპების გაცნობა/გააზრება. ·
ყველაზე გავრცელებული ძალადობის
სახეების განხილვა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. ·
პრობლემის მოგვარების გზების დასახვა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ადამინანური რესურსი. ვიდეო. |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N7
ჩატარების პერიოდი:მარტი
კლასის საათის თემა: თაობათა
შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
http://mastsavlebeli.ge/?p=4532
https://www.youtube.com/watch?v=5pj5aId3vJk
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 7. თაობათა შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები. |
·
თაობათა შორი ბრძოლის ცნობილი მაგალითების
განხილბა(მამათა და შვილთა ბრძოლა) ·
თაბათა შორის ბრძოლის ფორმების გაცნობა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენება. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N8
ჩატარების პერიოდი: მარტი
კლასის საათის თემა: საფრთხეები
ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ
მათ?
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
ადამიანური რესურსი
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 8. საფრთხეები ურთიერთობაში:
ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
·
ურთიერთობებში არსებული
საფრთხეების განხილვა. ·
იმის განხილვა, თუ რა უქმნის საფრთხეს
ურთიერთობებს და როგორ ავირიდოთ თავიდან მსგავსი შემთხვევები. |
მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული
საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა. |
ადამიანური რესურსი |
ვიდეო ჩვენება. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N9
ჩატარების პერიოდი: აპრილი
კლასის საათის თემა: ნაადრევი
ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების
ინსტიტუტი. საფრთხეები.
ამოვიცნოთ
ისინი და ვებრძოლოთ მათ?
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=EduwOoha2tY
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 9. სანაადრევი ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი
კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი. საფრთხეები. ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
·
ნაადრევი ქორწინების უარყოფითი მხარეების
განხილვა. ·
ქართულ რეალობაში არსებული წარმოდგენების
განხილვა მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით (სტერეოტიპები) ·
შესაბამისი მაგალითების მოყვანა
და ცნობიერების ამაღლების მიზნით შესაბამისი გზების დასახვა. |
მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული
საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა. |
ადამიანური რესურსი |
ვიდეო ჩვენება. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N10
ჩატარების პერიოდი: აპრილი
კლასის საათის თემა: დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“
უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
ადამიანური რესურსი
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 10. დისკუსია
21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები
ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება. |
·
გამოხატვის თავისუფლების
ცნების გააზრება თითოეული მოსწავლის გამოკითხვის საფუძველზე. ·
კითხვაზე, თუ რა ასაკში და რა ფორმით
ვლინდება ხოლმე სწრაფვა გამოხატვის თავისუფლებისკენ, პასუხების ძიება. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ადამიანური რესურსი |
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N11
ჩატარების პერიოდი: მაისი
კლასის საათის თემა: სასწავლო
წლის შეფასება
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
ადამიანური რესურსი
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 8. სასწავლო წლის შეფასება. |
·
წლის განმავლობაში ჩატარებული კლასის
საატების შეჯამება. ·
აკადემიური მიღწევების შეგფასება
და SWOT ანალიზი. |
მოსწავლეთა მიერ მათი საქმიანობის
შეფასება და შედეგების საფუძველზე ახალი სასწავლო წლისთვის შესაბამისი ინტერვენციების დაგეგმვა. |
ადამიანური რესურსი |
დისკუსია .საერთო საკლასო განხილვა. |
No comments:
Post a Comment