სადამრიგებლო პროგრამა და დამრიგებლის პრინციპები.
სკოლა ,,აკადემოსი"
კლასი: XI
დამრიგებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
2021-2022 სასწავლო წელი
-------------------------------
მუხლი1.სადამრიგებლოპროგრამისზოგადიპრინციპები
სკოლის სადამრიგებლო სისტემა შედგება დამრიგებლებისგან. I,
II, III, IV, V, VI, VII, IX, X, XI, XIIკლასებსხელმძღვანელობსდამრიგებელი/აღმზრდელი.სკოლისსადამრიგებლოპროგრამაეფუძნება,,ზოგადიგანათლებისშესახებ“საქართველოსკანონშიმოცემულმიზნებსადაამოცანებსდაშექმნილიამასწავლებელთაეთიკისკოდექსისსაფუძველზე.
1.1.ყველა კლასს თავისი დამრიგებელი/აღმზრდელი ჰყავს. მათი კანდიდატურადამტკიცებულიადირექტორიბრძანებით.
მუხლი2.კლასისდამრიგებლის/აღმზრდელისუფლებებიკლასისდამრიგებელი/აღმზრდელიუფლებამოსილია:
2.1.მოითხოვოსსასწავლოპროცესშიმონაწილეთაგან მათზე დაკისრებული მოვალეობისშესრულება;
2.2.სკოლაშიდაიბაროსბავშვისმშობელი;
2.3.ისარგებლოსმასწავლებლისყველაუფლებით.
მუხლი 3. კლასისდამრიგებლის/აღმზრდელის ვალდებულებებიკლასისდამრიგებელი/აღმზრდელივალდებულია:
3.1.შეისწავლოსმოსწავლეთასოციალურ-დემოგრაფიულიმონაცემები;
3.2.დროულადაცნობოსმშობელსმისიშვილისსწავლა-აღზრდასთანდაკავშირებულინებისმიერიპრობლემისშესახებ;
3.3.ყველასემესტრისბოლოსაცნობოსმშობელსმისიშვილისაკადემიურიმოსწრებისშესახებ;
3.4.მოახდინოსმოსწავლეთადასწრებისაღრიცხვისყოველდღიურიშემოწმება;
3.4.გამოიკვლიოსმოსწავლისმიერყოველიგაკვეთილისგაცდენისანგაკვეთილზედაგვიანებისმიზეზებიდა აცნობოსმშობელს;
3. საგნის მასწავლებლებისგან პერიოდულად მიიღოს ინფორმაცია მისი
სადამრიგებლო კლასისმოსწავლეების აკადემიური მოსწრების, პიროვნული პრობლემებისა და
ზოგადი წარმატებებისშესახებ;
3.6.დაეხმაროსმოსწავლესსაკუთარიუნარ-ჩვევებისგანვითარებაში.ასევე,დაეხმაროსმასმომავალიპროფესიისარჩევაში;
3.7.მოსწავლეს,მშობელსადამასწავლებელსშორისპრობლემისწამოჭრისშემთხვევაშიდაუყონებლივაცნობოსსკოლისადმინისტრაციას;
3.8.ჩაატაროსმშობელთადამოსწავლეთაკრებები(წელწადშიმინიმუმსამჯერ)
3.9.საჭიროებისშემთხვევაშიმშობელსგაუგზავნოსწერილობითიმოწვევაანდაუკავშირდესტელეფონით;
3.10.განახორციელოსსაკლასოოთახშიგანთავსებულიინვენტარისმოვლა-პატრონობა;
3.11.საგაკვეთილოპერიოდშისკოლიდანგასვლაშეათანხმოსდირექტორთანანადმინისტრაციასთან;
3.12.აწარმოოსდამრიგებლის/აღმზრდელისპორტფოლიო;
3.13. განახორციელოს კონტროლი ყოველი სემესტრისა და წლის ბოლოს
თავისი სადამრიგებლოკლასისმოსწავლეებისნიშნებისდროულადზუსტად შეტანაზესასკოლოდოკუმენტებში.
3.14.მოაწესრიგოსთავისსადამრიგებლოკლასისადამოსწავლეებისდოკუმენტაცია.
მუხლი4.სადამრიგებლოსაათისპროგრამისპრინციპები
სადამრიგებლოსაათისპროგრამაუნდაეყრდნობოდესშემდეგპრინციპებს:
4.1 აღზრდის მთლიანობა - პიროვნების განვითარებაფიზიკური, ფსიქიკური,სოციალური
დასულიერიკუთხითარისაუცილებელი.სააღმზრდელომუშაობისმთავარიმიზანიფიზიკურადდაფსიქიკურად
ჯანსაღიმოქალაქისაღზრდაა;
4.2შემოქმედი,აქტიურიპიროვნებისაღზრდა -ყველაბავშვიუნიკალურია.მოსწავლეებიერთმანეთისგანნიჭითადაშესაძლებლობებითგანსხვავდებიან.ამდენად,დამრიგებლის/აღმზრდელის
ფუნქცია მათში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა, მოსწავლისშინაგანიძალებისაქტივაცია,ნიჭისადაშესაძლებლობებისგამოვლენისათვისპირობებისშექმნაა;
4.3მოსწავლეთაჩართულობადამონაწილეობა -მოსწავლეებშიპასუხისმგებლობისადავალდებულებისგრძნობისგანვითარებააუცილებელია.საკლასოცხოვრებაშიმნიშვნელოვანიაქტივობების
(ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები) დაგეგმვისას დამრიგებელმა, დამრიგებელმამოსწავლეთაჩართულობაუნდაუზრუნველყოს.მაქსიმალურადუნდამოხდესმათიინტერესების
გათვალისწინება. ამგვარი ჩართულობა მოსწავლეებს დამოუკიდებელ ცხოვრებაშიწამოჭრილისირთულეებისმოგვარებისუნარ-ჩვევებსგამოუმუშავებსდახელსშეუწყობსთავისუფალიპიროვნებისფორმირებას;
4.4თანამშრომლობისპრინციპი -დამრიგებლის/აღმზრდელისურთიერთობამოსწავლეებთანუნდაემყარებოდესთანამშრომლობას,ურთიერთპატივისცემასადაურთიერთნდობას.დამრიგებლის/აღმზრდელის,დამრიგებელი/აღმზრდელისმუშაობამიმართულიუნდაიყოსმოსწავლეთა
სასკოლო ცხოვრებასთან დაკავშირებული მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებისა დამათთვისსათანადოპირობებისშექმნისკენ;
4.5 ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების დაცვის პრინციპი - დამრიგებელმა,
დამრიგებელმამოსწავლეებსხელიუნდაშეეუწყოსსაკუთარიდასხვისიუფლებებისადამოვალეობებისგაცნობიერებასადადაცვაში.
მუხლი5.სადამრიგებლოსასაუბროთემები
5.1. პიროვნული და სოციალური განვითარება - ურთიერთობა თანატოლებთან
და უფროსებთან,ტოლერანტობა,ადამიანთაუფლებები,ზოგადსაკაცობრიოღირებულებები,თანამშრომლობისმნიშვნელობა,ცნება„თანაკლასელი“,წამოჭრილიპრობლემებიდამათიმოგვარებისგზები,კონფლიქტის
მოგვარების უნარების განვითარება, საკუთარ შესაძლებლობებში დარწმუნება, სხვაადამიანებისადასაკუთარი
თავისპატივისცემა;
5.2. გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი - პირადი
ჰიგიენა, სასარგებლოსაკვები,დროისმენეჯმენტი,დღისრეჟიმი,სპორტისმნიშვნელობა,მავნეჩვევებისსაფრთხე,ბუნებისგაფრთხილება;
5.3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება - ჩემი
ეზო, ჩემი სკოლა, ჩემიქალაქი,ჩემისამშობლო,ისტორია, ტრადიციები,წესებიდაკანონები;
5.4. თვალსაწიერის გაფართოება -ხელოვნების, ლიტერატურის, ტექნოლოგიური
და სამეცნიერომიღწევებისმნიშვნელობა;
5.5. სადამრიგებლო საუბრები შესაძლოა შედგეს როგორც კლასში/სკოლაში,
ისე სკოლის გარეთაც,მაგ.,ექსკურსიაზეანმუზეუმისდათვალიერებისას.
მუხლი6.აქტივობები
6.1.სასწავლო-შემოქმედებითიექსკურსიები;
6.2.მხატვრულ-ლიტერატურულიღონისძიებები;
6.3.შემეცნებით-ინტელექტუალურიღონისძიებები;
6.4.შიდასასკოლოკონკურსების,შეხვედრებისადაგამოფენებისმოწყობა;
6.5.სპორტულღონისძიებებშიმონაწილეობა;
მუხლი7.სადამრიგებლოკლასისმოწყობისპროცედურა
7.1.დამრიგებელი/აღმზრდელივალდებულია,სასწავლოწლისდაწყებისასმინიმუმერთიკვირითადრემოაწყოსთავისი
სადამრიგებლოკლასი.
7.2 . კლასის მოწყობა გულისხმობს არა მარტო საკლასო ოთახის გაფორმებას,
არამედ სკოლისსასწავლოპროცესისმარეგულირებელიშესაბამისიდოკუმენტაციისგამოკვრასთვალსაჩინოადგილას.
7.3. დამრიგებელი/აღმზრდელივალდებულია სასწავლო წლის დაწყებისას
მოსწავლეებს გააცნოსშემდეგიდოკუმენტაცია:
ü სკოლისშინაგანაწესი;
ü
მოსწავლისქცევისკოდექსი;
ü სასკოლო სასწავლო გეგმა;
ü სამედიცინო დახმარების აღმოჩენის, უსაფრთხოებისა და წესრიგის დაცვისუზრუნველყოფისმექანიზმები;
ü
ევაკუაციისგეგმა,საგანგებოსიტაუცებისდროსსამოქმედოგეგმადაქცევისწესები;
ü ბიბლიოთეკითსარგებლობისწესი;
ü
სკოლაშიარსებულიმოსწავლეთაშეფასებისსისტემა;
ü
მოსწავლეთაშეფასებისკრიტერიუმები;
ü სკოლაშიდაგეგმილისხვადასხვააქტივობებისშესახებინფორმაცია;
ü კანონმდებლობით გათვალისწინებული
სხვა ინფორმაცია.
7.4. დამრიგებელი/აღმზრდელიასევე ვალდებულია, თითოეულ მასწავლებელს
მოსთხოვოსმოსწავლეთაშეფასებისკრიტერიუმებიდაუზრუნველყოსშეხვედრისორგანიზება,სადაცშესაბამისისაგნისმასწავლებლიაუხსნისმოსწავლეებსშეფასებისკრიტერიუმებს.
მუხლი9.ცვლილებისშეტანა
9.1 სკოლისსადამრიგებლომუშაობისდებულებასშეიმუშავებსდაამტკიცებს დირექტორიბრძანებით.
9.2 სკოლისსადამრიგებლომუშაობისდებულებისმიღება,გაუქმება,მასშიცვლილებებისადადამატებებისშეტანახორციელდება
ამმუხლისპირველპუნქტშიმითითებული წესით.
მასწავლებლის 10 ოქროს
წესი
1. გაინტერესებდეს შენი საგანი.
2. იცოდე შენი საგანი.
3. უწყოდე, რა გზით შეიძლება შენთვის ახლის შესწავლა, რამეთუ შესწავლის საუკეთესო საშუალებააოდეს თავად აღმოაჩენ.
4. ხედვიდე მოსწავლეთა სახეებზე ფიქრსა მათსა, რასაც ელიან შენგან; პატივ ეც სატკივარსა მათსა, ძალგედვას მათ ადგილას საკუთარი თავის ხილვისა.
5. არა თაყვანი ეც მწირსა ინფორმაციასა, ესწრაფვიდე დააჩვიო მოწაფე სჯასა, თანმიმდევრულადმუშაობის უნარსა და კეთილ-ჰყავ წესი აზროვნებისა მისისა.
6. დააჩვიე ყმაწვილი მიხვედრასა.
7. დააჩვიე ყმაწვილი მტკიცების წესსა და რიგსა.
8. ჰპოვე ადამიანში ის, რაც საზოგადოა, რაც შეიძლება სხვა ადამიანის ამოხსნაში გამოგადგეს. აღმოაჩინეზოგადი მეთოდი.
9. არა აუწყო მოწაფესა შენსა საიდუმლო მეცნიერებისა მყისიერად, რათა თავად მოწაფემან გამოიტანოსსაიდუმლო იგი, ვიდრე განუმარტავდე შენ,თავად იპოვონ რაც შეიძლება მეტი.
10. კურთხეულ არს მისახვედრი მითითებანი, იძულებით ნუ მოახვევ საკუთარ აზრს
ნუ აჩვენებ, იყო უფრო ჭკვიანი, ვიდრე ხარ.
9. გქონდეს შენი მოქალაქეობრივი მრწამსი.
კლასის დახასიათება
სკოლა ,,აკადემოსი"-ში მე-11 კლასის დამრიგებელი ვარ და ნამდვილად ვამაყობ, რომ ასეთი მოწესრიგებული, განათლებული, აკადემიურად მოწესრიგებული და ადამიანური ღირებუებებით დაჯილდოვებული მოსწავლეების გვერდით მიწევს მუშაობა. თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ ახალ გარემოსთან ადაპტაციაში სწორედ ეს კლასი დამეხმარა.
კლასში სულ ექვსი მოსწავლე ირიცხება. ერთი გოგო და ხუთი ბიჭი. მართალია არსებული ეპიდ. ვითარებიდან გამომდინარე ხშირად დისტანციურად ერთვებოდნენ გაკვეთილებს, თუმცა ამას უარყოფითი გავლენა არ მოუხდენია მათი სწავლის ხარისხზე, რაც იმ ენთუზიაზმისა და მონდომების დამსახურებაა, რომელსაც სწავლისადმი იჩენენ. გააზრებული აქვთ პასუხისმგებლობა, რაც საკუთარი წარმატებული მომავლის წინაშეაკისრიათ და შესაბამისად, გულისყურითა და დიდი მონდომებით ეკიდებიან საქმეს. მე, როგორც
ინგლისური ენის მასწავლებელი, მათთან მუშაობით ძალიან კმაყოფილი ვარ. მაღალ დონეზე აქვთ განვითარებული ოქთხივე
დონე(კითხვა, წერა, მოსმენა, ლაპარაკი) და სრულყოფილად ძლევენ ეროვნული სასწავლო
გეგმით განსაზღვრულ პროგრამას. მათი მაღალი შედეგები თვალში საცემია სხვა საგნებშიც, რითაც ძალიან ვამაყობ.
მოსწავლეები ხშირად იღებენ მონაწილეობას სხვადასხვა ტიპისა და დონის სასწავლო ოლიმპიადებში და ძალიან კარგი შედეგებიც აქვთ. კლასის ერთ-ერთმა მოსწავლემ ინგლისურ ენოვან ინტელექტუალურ თამაშში ,,ქვიდიჩი“ მაქსიმალური 40 ქულიდან 40 ქულის მოპოვება შეძლო და მეორე ეტაპზე გადავიდა. ერთმა მმოსწავლემ კი 39 ქულის მოპოვება შეძლო.
კლასს
ძალიან კარგი პიროვნული თვისებებით ახასიათებენ სხვა პედაგოგებიც და აღნიშნავენ,
რომ ძალიან ერთგულები, უკონფლიქტოები, ბეჯითები, პოზიტიურები და ემპათიურები
არიან.
ძალიან
მიხარია, რომ მათი მასწავლებელი და დამრიგებელი ვარ. დარწმუნებული ვარ, რომ ჩვენი
ერთობლივი საქმიანობა და პარტნიორობა ძალიან შედეგიანი იქნება.
მოსწავლეები
N |
სახელი და გვარი |
1 |
ბურდული დაჩი |
2 |
გოგიბერიძე ნიკა |
3 |
მუკბანიანი ლუკა |
4 |
რუხაძე ნიკოლოზ |
5 |
ფანჩულიძე ნია |
6 |
ჭანკვეტაძე ანდრია |
კლასის საათის თემების
ჩამონათვალი
კლას საათებისა და კლასის საჭიროებებიდან
გამომდინარე განსახორციელებელ აქტივობათა კალენდარული გეგმა. კლას საათს შესაძლოა
მიეცეს სასკოლო ტელევიზიის სახე, სადაც ბავშვები მოირგებენ წამყვანების
როლებს და თვეში ერთჯერ, ან ორჯერ გამართავენ დებატებს.
№ |
შესასრულებელი საკითხები |
შესრულების დრო |
შენიშვნა |
1 |
სადამრიგებლო პროგრამის
შედგენა |
სექტემბერი |
|
|
სადამრიგებლო კლასთნ შეხვედრა
და ორგანიზაციულ საკითხებზე საუბარი. სადამრიგებლო პროგრამისა და წლის მანზილზე
განსახორციელებელ აქტივობატა ცამონათვალის გაცნობა. მათი იდეების გაზიარება. |
სექტემბერი. |
|
3 |
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე- ბის ყოველდღიური აღრიცხვა |
მთელი წლის მანძილზე |
|
4 |
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან |
მთელი წლის მანძილზე საჭიროებისამებრ. |
|
5 |
სასწავლო
მოლოდინები. დისკუსია-მე რომ მასწავლებელი, განათლების მინისტრი, დირექტორი, დამრიგებელი
ვიყო. |
სექტემბერი |
|
|
კლასის საათის(სატელევიზი-სადებატო)
თემები |
||
1 |
მავნე
ჩვევებზე დისკუსია: ალკოჰოლი, სიგარეტი. მარიხუანის ლეგალიზაცია. |
ოქტომბერი |
|
2 |
ტოლერანტობა და ჰომოფობია,
ქსენოფობია. როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები? ადამიანთა პატივისცემა რასის, რელიგიის,
ორიენტაციის მიუხედავად. მაგალითები. |
ოქტომბერი |
|
3 |
ჩვენ
და სტერეოტიპები.მათი სახეები. პირადი მაგალითები. |
ნოემბერი |
|
4 |
გენდერული თანასწორობა და
საქრთველო. მაგალითები. |
დეკემბერი |
|
5 |
ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა.
არგუმენტები. |
იანვარი |
|
6 |
ოჯახური ძალადობა და ჩვენი სოციალური
პასუხისმგებლობა. |
თებერვალი |
|
7 |
თაობათა შორის ბრძოლა.
შეხედულებები და ფასეულობები. |
მარტი |
|
8 |
საფრთხეები ურთიერთობაში:
ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
მარტი |
|
9 |
ნაადრევი ქორწინება. სტერეოტიპები.
,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი.
საფრთხეები. |
აპრილი |
|
10 |
დისკუსია 21-ე საუკუნის
ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები
ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება. |
აპრილი |
|
11 |
სასწავლო წლის შეფასება. |
მაისი. |
მშობელთა კრებების განრიგი
N |
თემატიკა |
დრო |
ორგანიზების ფორმა |
1 |
პირველ
სემესტრში დაგეგმილი აქტივობებისა და
სხვადასხვა ინიციატივების გაცნობა. მათი იდეების, მოსაზრებებისა და
მზაობის გაზიარება. |
სექტემბერი |
საერთო |
|
პირველი სემესტრის შედეგების გაცნობა/ანალიზი. |
დეკემბერი |
ინდივიდუალური |
3 |
მეორე
სემესტრში დაგეგმილი აქტივობებისა და
სხვადასხვა ინიციატივების გაცნობა. მათი იდეების, მოსაზრებებისა და
მზაობის გაზიარება. |
იანვარი |
საერთო |
4 |
პირველი სემესტრის შედეგების გაცნობა/ანალიზი. |
ივნისი |
ინდივიდუალური |
შენიშნვა- მშობელთა ინდივიდუალური თუ
საერთო შეხვედრები საჭიროებისამებრ დაიგეგმება რიგ გარეშეც როგორც სკოლის
სივრცეში, ისე დისტანციურად. |
ქალაქ თბილისის კერძო
სკოლა ,,აკადემოსი"ის მე-11 კლასის მიერ 2021-2022 წლებში ჩასატარებელ
სასკოლო ღონისძიებათა კალენდარული გეგმა
N |
თარიღი |
ღონისძიების დასახელება |
1 |
დეკემბერი |
2. საახალწლო ღონისძიება „ წელი მოდის ახალი“ |
2 |
მარტი |
3. პროექტი |
3 |
აპრილი |
4ექსკურსია |
4 |
ივნისი |
5. სასწავლო წლის გაცილება ,,მხიარულთა და საზრიანთა კლუბი“ |
დამრიგებლის
თვითშეფასების კითხვარი
# |
პირობა |
რეგულარულად |
ხშირად |
იშვიათად |
არასოდეს |
1 |
ვზრუნავ
ეფექტურ სასწავლო გარემოს შექმნაზე |
დიახ |
|||
2 |
ვაკვირდები
მოსწავლეთა აკადემიურ შეფასებას |
დიახ |
|||
3 |
ვაკვირდბი
რამდენად იცავენ მოსწავლეები
ქცევის წესებს |
დიახ |
|||
4 |
ვიზიარებ
მოსწავლეთა შეხედულებებსა და შენიშვნებს |
დიახ |
|||
5 |
ვიკვლევ
კლასში შექმნილ პრობლემის მიზეზებს და
ვსახავ გამოსწორების გზებს |
ხშირად |
|||
6 |
ვთანამშრომლობ
მშობლებთან |
ხშირად |
კლასის საათის
გაკვეთილების წლიური გეგმა
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N1
ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი
კლასის საათის თემა: მავნე ჩვევები
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები: https://mkurnali.ge/medicinis-siakhleniii/3398-mavne-chvevebi.html
https://www.youtube.com/watch?v=vg71s0MgMZw
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 1: მავნე ჩვევები |
მოსწავლეები ეცნობიან მავნე ჩვევებს და
განიხილავენ მათ უარყოფით გავლენას საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე, მათი ცხოვრების წესზე. |
მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ და
ჩამოთვალონ ის მავნე ჩვევები, რომლებსაც უარყოფითი გავლენის მოხდენა შეუძლიათ ადამიანებზე
და საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე. უნდა ისაუბრონ მათი გადაჭრის გზებზე და დააფიქსირონ
მათი ხედვები. |
ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N2
ჩატარების პერიოდი: ოქტომბერი
კლასის საათის თემა: ქსენოფობია,
ჰომოფობია. ტოლერანტობა.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=ArNrrmprUZ0
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 2. ქსენოფობია,
ჰომოფობია. ტოლერანტობა. |
·
მოსწავლეებმა უნდა წარმოადგინონ
მათი ხედვები მოცემულ საკითხებთან დაკავშირებით. ·
გაიხსენონ მათ ირგვლივ მსგავსი მაგალითები. ·
აღნიშნონ თუ რა გავლენას ახდენს
მსგავსი მიდგომები საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე ·
რაში ხედავენ გამოსავალს. |
მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა
უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად. მოიყვანონ პირადი მაგალითები. |
ქაღალდის მცირე ზომის ფურცლები, კალმები, ინფორმაცია მოცემული საკითხების შესახებ. ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N3
ჩატარების პერიოდი: ნოემბერი
კლასის საათის თემა: სტერეოტიპები
და საზოგადოება
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=Ulh0DnFUGsk
http://webgeorgia.ge/blog/10stereotipi-romlebic-bednierebas-gvparavs/
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 3. სტერეოტიპები და საზოგადოება |
·
სტერეოტიპების ტიპებია და სახეების
განხილვა. ·
სტერეოტიპული აზროვნების გავლენის განსაზღვრა
საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე. ·
მათთან ბრძოლის გზების განსაზღვრა/განხილვა. |
მოსწავლეებმა აქტიური მონაწილეობა
უნდა მიიღონ დისკუსიის პროცესში და მათი შეხედულებები დააფიქსირონ თამამად. მოიყვანონ პირადი მაგალითები. |
კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებლები. |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N4
ჩატარების პერიოდი: დეკემბერი
კლასის საათის თემა: გენდერული
თანასწორობა და საქართველო
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=tnfporM23D8
https://www.youtube.com/watch?v=gGfK42RmMPI
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 4. გენდერული თანასწორობა და საქართველო. |
·
გენდერული თანასწორობის ცნების გააზრება. ·
ქართულ რეალობაში არსებული სტერეოტიპული
მიდგომების განხილვა. ·
მოცემულ საკითხთან მიმართებაში მოსწავლეთა
შეხედულებებისა და დასკვნების გამოკვეთა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებლები. |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N5
ჩატარების პერიოდი: იანვარი
კლასის საათის თემა: ქალ-ვაჟს
შორის მეგობრობა
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები:
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი
5. ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა. |
·
მეგობრობის ცნების გააზრება. ·
ქალისა და მამაკაცის მეგობრობის
ნათელი და ცნობილი მაგალითების მოყვანა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
მარკერები, თაბახები, ქარალდის წებო. |
საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N6
ჩატარების პერიოდი: თებერვალი
კლასის საათის თემა: ძალადობა.მისი
სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=7UeURLI_j-k
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი
6. ძალადობა.მისი სახეები და ჩვენი პასუხისმგებლობა. |
·
ძალადობის ·
ტიპების გაცნობა/გააზრება. ·
ყველაზე გავრცელებული ძალადობის
სახეების განხილვა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. ·
პრობლემის მოგვარების გზების დასახვა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებლები. |
ვიდეო ჩვენებვა. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N7
ჩატარების პერიოდი:მარტი
კლასის საათის თემა: თაობათა
შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები: http://mastsavlebeli.ge/?p=4532
https://www.youtube.com/watch?v=5pj5aId3vJk
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 7. თაობათა შორის ბრძოლა. ფასეულობები და შეხედულებები. |
·
თაობათა შორი ბრძოლის ცნობილი მაგალითების
განხილბა(მამათა და შვილთა ბრძოლა) ·
თაბათა შორის ბრძოლის ფორმების გაცნობა. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ნოუთბუქი და ხმის გამაძლიერებლები |
ვიდეო ჩვენება. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N8
ჩატარების პერიოდი: მარტი
კლასის საათის თემა: საფრთხეები
ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ
მათ?
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ რესურსები:
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 8. საფრთხეები ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური
და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
·
ურთიერთობებში არსებული
საფრთხეების განხილვა. ·
იმის განხილვა, თუ რა უქმნის საფრთხეს
ურთიერთობებს და როგორ ავირიდოთ თავიდან მსგავსი შემთხვევები. |
მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული
საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა. |
კალამი, თაბახები, მარკერები. |
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N9
ჩატარების პერიოდი: აპრილი
კლასის საათის თემა: ნაადრევი ქორწინება.
სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი.
საფრთხეები.
ამოვიცნოთ ისინი
და ვებრძოლოთ მათ?
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ
რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=EduwOoha2tY
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 9. სანაადრევი
ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების
ინსტიტუტი. საფრთხეები. ამოვიცნოთ
ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
·
ნაადრევი ქორწინების უარყოფითი მხარეების
განხილვა. ·
ქართულ რეალობაში არსებული წარმოდგენების
განხილვა მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით (სტერეოტიპები) ·
შესაბამისი მაგალითების მოყვანა
და ცნობიერების ამაღლების მიზნით შესაბამისი გზების დასახვა. |
მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული
საკითხის განხილვაში და მოჰყავთ პირადი თუ ცნობილი მაგალითები. გამოაქვთ დასკვნა. |
კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებლები. |
ვიდეო ჩვენება. დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N10
ჩატარების პერიოდი: აპრილი
კლასის საათის თემა: დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის
თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება.
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ რესურსები:
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 10. დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:.
,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში.
გამოხატვის თავისუფლება. |
·
გამოხატვის თავისუფლების
ცნების გააზრება თითოეული მოსწავლის გამოკითხვის საფუძველზე. ·
კითხვაზე, თუ რა ასაკში და რა ფორმით
ვლინდება ხოლმე სწრაფვა გამოხატვის თავისუფლებისკენ, პასუხების ძიება. ·
პირადი მაგალითების მოყვანა. |
აქტიური მონაწილეობა საგაკვეთილო
პროცესში და საკითხის განხილვისას საკუთარი აზრის ღიად, არგუმენტირებულად დაფიქსირება. |
ფლიფჩარტი, მარკერები. |
დისკუსია/დებატები .საერთო საკლასო განხილვა. |
სკოლა: აკადემოსი
კლასი:XI
კლასის საათის შეხვედრა: N11
ჩატარების პერიოდი: მაისი
კლასის საათის თემა: სასწავლო წლის შეფასება
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
ინტერნეტ რესურსები:
გაკვეთილის თემა |
სწავლის მიზნები |
მოსწავლის ამოცანა |
რესურსები |
მეთოდები |
გაკვეთილი 8. სასწავლო
წლის შეფასება. |
·
წლის განმავლობაში ჩატარებული კლასის
საატების შეჯამება. ·
აკადემიური მიღწევების შეგფასება
და SWOT ანალიზი. |
მოსწავლეთა მიერ მათი საქმიანობის
შეფასება და შედეგების საფუძველზე ახალი სასწავლო წლისთვის შესაბამისი ინტერვენციების დაგეგმვა. |
ფერადი ფანქრები. პორმატის ქარალდები. |
დისკუსია .საერთო საკლასო განხილვა. |
მე-11 კლასის გაკვეთილების ცხრილი
პირველი სემესტრი
ორშაბათი |
სამშაბათი |
ოთხშაბათი |
ხუთშაბათი |
პარასკევი |
1.
ისტორია 2.
მათემატიკა 3.
ქიმია 4.
ფიზიკა 5.
ქართული ენა და ლიტ. 6.
ქართული ენა და ლიტ. |
1.
ბიოლოგია 2.
ბიოლოგია 3.
რუსული 4.
ქართული ენა და ლიტ. 5.
გეოგრაფია 6.
მათემატიკა 7.
სპორტი |
1.
მატემატიკა 2.
ქიმია 3.
რუსული ენა 4.
ქიმია 5.
მათემატიკა 6.
XIX-XXს. ლიტ. 7.
ინგლისური ენა |
1. ჩვენი საქართელო 2. ქიმია 3. მათემატიკა 4. ქართული ენა
და ლიტ. 5. ინგლისური
ენა 6. საგზაო ნიშნები 7. ინგლისური
ენა |
1.
ფიზიკა 2.
ისტორია 3.
XIX-XXს. ლიტ. 4.
მათემატიკა 5.
ქართული ენა და ლიტ. 6.
სპორტი 7.
ისტორია |
გაკვეთილების დაწყებისა და დასრულების
დრო
გაკვეთილების თანმიმდევრობა |
დაწყების დრო |
დამთავრების დრო |
დასვენების ხანგრძლივობა |
1. გაკვეთილი 2. გაკვეთილი 3. გაკვეთილი 4. გაკვეთილი 5. გაკვეთილი 6. გაკვეთილი 7. გაკვეთილი |
1. 09:00 2. 09:50 3. 10:40 4. 11:30 5. 12:20 6. 13:20 7. 14:10 |
1.
09:45 2.
10:35 3.
11:25 4.
12:15 5.
13:05 6.
14:05 7.
14:55 |
Ø 5 წუთი Ø 15 წუთიანი დასვენება მე-5
და მე-6 გაკვეთილებს შორის. |
მე-11 კლასის გაკვეთილების ცხრილი
მეორე სემესტრი
ორშაბათი |
სამშაბათი |
ოთხშაბათი |
ხუთშაბათი |
პარასკევი |
1.
ისტორია 2.
მათემატიკა 3.
ქიმია 4.
ფიზიკა 5.
ქართული ენა და ლიტ. 6.
ქართული ენა და ლიტ. |
1.
ბიოლოგია 2.
ბიოლოგია 3.
რუსული ენა 4.
ქართული ენა და ლიტ. 5.
გეოგრაფია 6.
მათემატიკა 7.
სპორტი |
1.
მათემატიკა 2.
ქიმია 3.
რუსული 4.
ქიმია 5.
გეოგრაფია 6.
XIX-XXს. ლიტ. 7.
ინგლისური ენა |
1.
ჩვენი საქართველო 2.
გეოგრაფია 3.
მათმატიკა 4.
ქართული ენა და ლიტ. 5.
ინგლისური ენქა 6.
საგზაო ნიშნები 7.
ინგლისური ენა |
1.
ფიზიკა 2.
ისტორია 3.
XIX-XXს. ლიტ. 4.
მათემატიკა 5.
ქართული ენა 6.
სპორტი 7.
ისტორია |
ჩემი გაკვეთილების ცხრილი
პირველი სემესტრი
ორშაბათი |
რიგით. |
სამშაბათი |
რიგით. |
ოთხშაბათი |
რიგით. |
ხუთშაბათი |
რიგით. |
არასკევი |
რიგით. |
VIII IX |
4 5 |
XII X IX X |
3 5 6 7 |
XII VIII IX XI |
3 4 6 7 |
XII VIII XI X XI |
2 4 5 6 7 |
XII |
1 |
ჩემი გაკვეთილების ცხრილი
მეორე სემესტრი
ორშაბათი |
რიგით. |
სამშაბათი |
რიგით. |
ოთხშაბათი |
რიგით. |
ხუთშაბათი |
რიგით. |
არასკევი |
რიგით. |
VIII IX |
4 5 |
XII X IX X |
3 5 6 7 |
XII VIII IX XI |
3 4 6 7 |
XII VIII XI X XI |
2 4 5 6 7 |
XII |
1 |
მე-11 კლასის მოსწავლეთა სახელმძღვანელოები
საგნები |
ავტორები |
გამომცემლობა |
წლები |
1.
ბიოლოგია |
ელნარ(ნანა) და თამარ(ნანა)იოსებაშვილი |
შპს ,,საგამომცემლო სახლი ტრიასი“ |
2012 |
2.
გეოგრფია |
მაია ბლიაძე, გიორგი(გია) ჭანტურია,
დავით კერესელიძე, ზურაბ სეფერთელაძე. |
შპს. ბაკურ სულაკაურის გმომცემლობა-ქართული
ბიოგრაფიული ცენტრი. |
2012 |
3.
ინგლისური ენა |
Carolyn Braclough, Suzzane Gaynor, |
,,Pearson”-ის (წარმომადგენელი შპს ინგლისური
წიგნი საქართველოში) |
2012 |
4.
ისტორია |
ლ. ფირცხალავა. გ.სანიკიძე. ლ. გორდეზაიანი ნ.ციხისთავი გ. კიკნაძე რ. გაჩეჩილაძე მ.ლორთქიფანიძე ნ. ასათიანი |
შპს ,,ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა-
ქართული ბიოგრაფიული ცენტრი“ |
2012 |
5.
მათემატიკა |
გ. გოგიშვილი თ. ვეფხვაძე |
შპს გამომცემლობა ,,ინტელექტი“ |
2012 |
6.
რუსული ენა |
მ.ლორთქიფანიძე ი. ჩხეიძე |
შპს გამომცემლობა ,,არტანუჯი“ |
2012 |
7.
ფიზიკა |
გ. გედენიძე ე. ლაზარიშვილი |
შპს გამომცემლობა ,,ინტელექტი“ |
2012 |
8.
ქართული ენა და ლიტ. |
ვ. როდონაია ნ. ნაკუდაშვილი ა. არაბული |
შპს ,,სგამომცემლო სახლი სწავლებანი“ |
2012 |
9.
ქიმია |
გ. ანდრონიკაშვილი დ. გულაია
მ. მამიაშვილი |
შპს ,,გამომცემლობა კლიო“ |
2012 |
დამხმარე ინსტრუმენტები
ქვევით მოცემულია ინსტრუმენტები, მოსწავლეთათვის განკუთვნილი
დამხმარე ინსტრუმენტებიდან. მასწავლებელმა უნდა გადაწყვიტოს, სჭირდება თუ არა ყველა
მოსწავლეს ან ზოგიერთ მოსწავლეს დამატებითი ინსტრუქციები, მოცემული ინსტრუმენტებით
სარგებლობასთან დაკავშირებით .
v
ინფორმაციის მოძიება ბიბლიოთეკებში;
v
ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში;
v
ინტერვიუებისა და კვლევების წარმართვა;
v
გამოსახულებებისა და სურათების ინტერპრეტირება;
v
გონებრივი ვიზუალიზაცია/წარმოსახვა;
v
პოსტერების შექმნა;
v
გამოფენების მოწყობა;
v
პრეზენტაციების დაგეგმვა და გამართვა;
v
პრეზენტაციების გამართვა სლაიდების და
PowerPoint-ის პროგრამის თანხლებით;
v
საგაზეთო სტატიების დაწერა;
v
წარმოდგენების გამართვა;
v
დებატების წარმოება.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
კითხვარი
მოსწავლეებისთვის
მაგ:
მე
ვარ ბიჭი ----
მე
ვარ გოგო ------
კლასი
--------
1. რამდენად ხშირად დაუმცირებიხართ
სკოლაში? (შემოხაზეთ მხოლოდ ერთი პასუხი)
არასოდეს ზოგჯერ ბევრჯერ
2. რამდენად ხშირად დაგინახავთ სხვისი
ჩაგვრა? (შემოხაზეთ მხოლოდ ერთი პასუხი)
არასოდეს ზოგჯერ ბევრჯერ
3. სად ხდება ეს?
სკოლაში
კლასში
შესვენებაზე
სკოლის
სასადილოში
დერეფანში
გზაზე
სკოლისაკენ ან სკოლიდან
სხვაგან
4. რა არის დამამცირებელი საქციელი?
ცემა
მბრძანებლობა
მუქარა
გამასხარავება
ან წვალება
გუნდად
შეკვრა და სხვისი წვალება
სხვა
5. ჩამოთვალეთ რამდენიმე მიზეზი,
რომელთა გამოც ამცირებენ ადამიანები სხვას.
6. როგორ შეუძლიათ მოსწავლეებს,
მასწავლებლებს, მშობლებს და სხვა გაერთიანებებს, იზრუნონ სკოლაში დამამცირებელი მოპყრობის
შესამცირებლად?
ჩატარებული
სადამრიგებლო საათის რეფლექსიის საორიენტაციო შეკითხვები
❖ იქნა
თუ არა მიღწეული სადამრიგებლო საათის მიზანი და რაში გამოიხატებოდა ეს?
❖ რომელი
აქტივობები იყო ეფექტური და რატომ?
❖ რომელ
კომპონენტში იყო გაკვეთილი ყველაზე წარმატებული და რამ განაპირობა ეს?
❖ რომელი
აქტივობები ვერ განხორციელდა და რატომ? რომელი აქტივობების მოდიფიცირება მოხდა და როგორ?
❖ რა
საჭიროებს გაუმჯობესებას? რა ხარვეზები გამოვლინდა გაკვეთილზე და რა იყო ამის მიზეზი?
❖
რას და როგორ გავითვალისწინებ მომავალში? ამ სადამრიგებლო საათს თავიდან რომ
ვგეგმავდე/ვატარებდე, რას შევცვლიდი? პროფესიული განვითარების რომელ გზებს მივმართავ ამისთვის
და რატომ იქნება ეს ეფექტური?
სადამრიგებლოსაათზედაკვირვებისსქემის
ნუმუში
მახასიათებლები |
დიახ |
ნაწილობრივ |
არა |
რეკომენდაციები/დამატებითიკომენტარი |
სადამრიგებლოსაათიორგანიზებულადმიმდინარეობს, ჩანს, რომდამრიგებელსდაგეგმილიაქვსიგი |
||||
სადამრიგებლოსაათისთემაშეესაბამებაესგ-თიგათვალისწინებულასაკისშესაბამისმიმართულებას/მიმართულებებს |
||||
დამრიგებელსგამოკვეთილიაქვსსადამრიგებლოსაათისმიზანი |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიაქტივობებიმიზნისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიმეთოდებიაქტივობებისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიკლასისორგანიზებისფორმებიგამოყენებულიაქტივობებისდამეთოდებისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულირესურსებიმიზნობრივია |
||||
სადამრიგებლოსაათზემოსწავლეთაჩართულობამაღალია |
||||
სადამრიგებლოსაათზედამრიგებელსშემუშავებულიაქვსუკუკავშირისმექანიზმიდაეფექტიანადიყენებსმას |
უკუკავშირის ნიმუში სადამრიგებლო საათზე
იხილეთ დანართები 1 2 3 4-ის სახით
ქვემოთ!
კლასი:
დამრიგებელი:
დამკვირებელი/დამკვირებლები:
სადამრიგებლო საათის თარიღი:
სადამრიგებლო საათის თემა:
მახასიათებლები |
დიახ |
ნაწილობრივ |
არა |
დამატებითიკომენტარი |
სადამრიგებლოსაათიორგანიზებულადმიმდინარეობს, ჩანს, რომდამრიგებელსდაგეგმილიაქვსიგი |
||||
სადამრიგებლოსაათისთემაშეესაბამებაესგ-თიგათვალისწინებულასაკისშესაბამისმიმართულებას/მიმართულებებს |
|
|||
დამრიგებელსგამოკვეთილიაქვსსადამრიგებლოსაათისმიზანი |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიაქტივობებიმიზნისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიმეთოდებიაქტივობებისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულიკლასისორგანიზებისფორმებიგამოყენებულიაქტივობებისდამეთოდებისშესაბამისია |
||||
სადამრიგებლოსაათზეგამოყენებულირესურსებიმიზნობრივია |
||||
სადამრიგებლოსაათზემოსწავლეთაჩართულობამაღალია |
||||
სადამრიგებლოსაათზედამრიგებელსშემუშავებულიაქვსუკუკავშირისმექანიზმიდაეფექტიანადიყენებსმას |
ძლიერიმხარეები:
# |
გასაუმჯობესებელიმიმართულებები |
რეკომენდაციები |
1 |
||
2 |
||
3 |
მოსწავლის სახელი, გვარი:
სასწავლო წელი:
მოსწავლის ზოგადი დახასიათება (ძლიერი მხარეები, მისი წარმატებები აკადემიური, სოციალური ურთიერთობების
თვალსაზრისით, მოსწავლის მონაწილეობა წრეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის
ღონისძიებებში. სხვა არსებითი საკითხები, რომელიც მნიშვნელოვანია მოსწავლის კოგნიტური,
ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისთვის)
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
საგანი |
განვითარებული მიმართულება/მიმართულებები |
გასავითარებელი მიმართულება/მიმართულებები |
რეკომენდაცია/რეკომენდაციები- რა უნდა გააკეთდეს
იმისთვის, რომ მოსწავლის სუსტი მხარეები დაიძლიოს |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
|
|
|
|
მათემატიკა |
|
|
|
|
ბუნებისმეტყველება |
|
|
|
|
მე და საზოგადოება |
|
|
|
|
მუსიკა |
|
|
|
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
|
|
|
|
I უცხოური ენა |
|
|
|
|
სპორტი |
|
|
|
|
მოსწავლე:
საგანი:
ზოგადი ხასიათის პრობლემები, რომლებმაც გამოიწვია ჩავარდნა; ამ პრობლემების
სავარაუდომიზეზები.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
სპეციფიკური ხასიათის პრობლემები, რომლებმაც
გამოიწვია ჩავარდნა; ამ პრობლემების სავარაუდომიზეზები.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
იყო თუ არა აღნიშნული მოსწავლე წარუმატებელი
შუალედური და სემესტრული შეფასებისას? სასწავლო წლის განმავლობაში რას აკეთებდით იმისთვის,
რომ მოსწავლის შედეგები გაუმჯობესებულიყო და რა იყო წარუმატებლობის განმაპირობებელი
ფაქტორები (ჩამოწერეთ კონკრეტული საქმიანობები და აღნიშნეთ მოსწავლის, მასწავლებლის
და მშობლის პასუხისმგებლობები, რომლებიც ამა თუ იმ მხარემ ვერ/არ შეასრულა)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რის
გაკეთება შეიძლება პრობლემების გადასაჭრელად მომავალ სასწავლო წელს (ჩამოწერეთ
კონკრეტული საქმიანობები და აღნიშნეთ მოსწავლის, მასწავლებლის და მშობლის პასუხისმგებლობები)._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელი
----------------------------------------------
მასწავლებელი ------------------------------------------------ თარიღი:
No comments:
Post a Comment